Аналітичне мислення в дітей формується ще в дошкільному віці

Нове дослідження показало, що діти починають проявляти ознаки високорівневих інтелектуальних навичок у віці 4,5 років. Раніше вчені віднесли розвиток мислення високого порядку на рахунок набуття знань і кращого навчання, проте нове поздовжнє дослідження показало, що і інші навички, не завжди пов’язані зі знаннями, грають роль в здатності дітей мислити аналітично.

Результати дослідження, опубліковані в виданні Psychological Science, вперше показали, що виконавча функція дітей відіграє роль у розвитку комплексного аналітичного мислення. Виконавча функція включає такі складні навички як планування, контроль, перемикання між завданнями і управління увагою. Високі навички виконавчої функції при вступі до школи пов’язані з навичками міркування вище середнього в юності.

Дослідження припускає, що виконавчу функцію можна тренувати різними методами, що включають дошкільний навчальний план, вправи і тренування управління імпульсами. Батьки та вчителі можуть допомогти стимулювати розвиток виконавчої функції, разом з дітьми плануючи активність, навчаючи їх зупинятися, думати, і лише потім діяти, або ж брати участь у стимулюючих іграх, повідомив автор дослідження доцент Ліндсі Річленд з університету Чикаго.

Хоча когнітивні механізми важливі для освіти дитини, «про них відомо дуже мало, особливо про тих, що лежать в основі розвитку у дітей здатності використовувати комплексне міркування», додав Річленд.

За матеріалами: innovanews.ru

Поділитися новиною з друзями в соціальних мережах:



2 коментарі до запису “Аналітичне мислення в дітей формується ще в дошкільному віці”

  1. Ваньок коментує:

    Це в США діти починають аналітично мислити в 4,5 роки. Мій пацан в 2,5 роки мислить так, що у мене щелепа до підлоги падає.

  2. Віка коментує:

    Всерівно у різних дітей розвиток цього виду мислення настає в різний час. Це така моя власна думка)

Залишити коментар