Астрономи відкрили 19 нових астероїдів

Астероїди

«Можуть – якщо захочуть» – саме такі слова найкраще описують нещодавнє відкриття. Справа в тому, що всі 19 астероїдів були виявлені всього за одну ніч.

Авторами даного відкриття є астрономи з обсерваторії Pan-STARRS. За допомогою телескопа Pan-STARRS-1 (PS1), який встановлений на острові Мауї (Гаваї), вони встановили своєрідний рекорд.

PS1 – це автоматичний телескоп, що має діаметр дзеркала 1.8 м. Завдяки цьому, апарат здатен виявляти об’єкти зі світністю до 22-ї зоряної величини. Цей телескоп створили з метою пошуку астероїдів, які можуть нести загрозу нашій планеті, спалахів нових і наднових, а також для пошуку коричневих карликів.

Ларі Денно, один із авторів даного дослідження, разом із своїми колегами провели за обробкою даних всю ніч на 29 січня 2011 року. Усі дані астрономи отримували з телескопа PS1 через Всесвітню мережу. До ранку вони зібрали відомості про 30 об’єктів, кандидатів у астероїди. Потім всю інформацію відправили до Міжнародного астрономічного союзу, в Центр малих планет, щоб інші фахівці підтвердили або спростували її.

Результати повторних спостережень, які отримали астрономи з різних країн світу, підтвердили існування 19 астероїдів. З’ясувалося, що два з них мають власні орбіти, які проходять недалеко від орбіти нашої планети. Чи можуть вони зіткнутися із Землею, покаже більш детальне дослідження, яке незабаром планують провести.

За словами Ніка Кайзера, керівника даного проекту, така велика кількість відкриттів, зроблених за допомогою PS1, говорить про те, що на даний момент він є найпотужнішим телескопом у світі.