Астрономи відкрили планету, дуже схожу на Землю

Американські вчені знайшли у космосі планету, подібну до Землі. Інформація була отримана за допомогою потужного космічного телескопа Kepler.

Незважаючи на те, що апарат, призначений для пошуку невідомих планет, перестав функціонувати майже рік тому, зроблених знімків буде достатньо, щоб зробити багато наукових відкриттів. Однією з таких знахідок є відкриття нової планети, подібної до Землі.

Знайдена планета отримала назву Kepler-186f. Вона є найвіддаленішою з групи небесних тіл, розташованих навколо зірки Kepler-186. Ця планета є трохи більшою за Землю: її радіус на 10% перевищує цей же показник Землі.

Маса Kepler-186f поки що не визначена. Астрономи вважають, що ця планета має більш товстий шар атмосфери, ніж Земля, тому може утримувати тепло на своїй поверхні.

Крім того, нова планета знаходиться в так званій зоні населеності – тобто на такій відстані навколо зірки, де вода здатна перебувати в рідкому стані, а не у вигляді пару чи льоду, що свідчить про можливість заселення планети живими організмами.

Але вчені зауважують, що зірка Kepler-186, поблизу якої відкрита нова планета, дещо відрізняється від Сонця. Так, цей космічний об’єкт має нижчу температуру та менші розміри, ніж Сонце. Відомо, що зірки меншого розміру мають довший термін існування, ніж світила великого розміру, тому для зародження та розвитку життя на новій планеті є значний “запас” часу.

До цього часу астрономам вже вдавалось відкривати нові планети, подібні до Землі, але вони виявились значно більшими за нашу планету. Kepler-186f, яка обертається навколо зірки, розташованої в сузір’ї Лебедя, знаходиться на відстані 500 світлових років від Землі. Саме цей факт значно ускладнює вивчення нового космічного об’єкта на предмет заселення його живими і, можливо, розумними істотами.