Астрономи виявили планету з Зоряних війн

Наукова фантастика знайшла своє втілення в реальності. НАСА випустило анімацію недавно відкритої планети Kepler-16b. На горизонті цієї планети сідає два Сонця, подібно фантастичній планеті Татуїн, яка була рідною планетою Люка Скайуокера в кіноепопеї Зоряні війни.

У знаменитій сцені Зоряних воєн, Люк Скайвокер дивиться вдалину, спостерігаючи за тим, як сідають за горизонт два Сонця його рідної планети.

НАСА відкрило, що Kepler-16b, подібно фантастичній планеті Татуїн, обертається навколо подвійної зірки, на відміну від Землі і її самотньої зірки під назвою Сонце.

Ця планета знаходиться приблизно в 200 світлових роках від Землі. Її виявили за допомогою космічного телескопа Кеплера, який веде спостереження за яскравістю 155 000 зірок. Дослідження було опубліковане в журналі Science.

Хоча астрономи вже знаходили планети з подвійними зірками, тільки зараз отримано безпосереднє підтвердження існування подібного феномена, оскільки вчені могли безпосередньо спостерігати, як планета проходить перед своїми двома Сонцями.

“Kepler-16b – це перший підтверджений приклад планети, яка обертається не навколо однієї, а навколо двох зірок”, – сказав співавтор Джош Картер з Гарвард-Смітсоніевского центру астрофізики.

“Це відкриття просто вражає”, – зауважив співавтор Алан Босс з наукового департаменту інституту Карнегі.

“У черговий раз те, що вважалося науковою фантастикою, знайшло своє втілення в реальності”.

Варто зауважити, що цим вся схожість і обмежується. У той час як рідна планета Люка Скайуокера була дуже теплою і пустинною, на планеті Kepler-16b, яку за розмірами можна порівняти з Сатурном, температура поверхні знаходиться в діапазоні мінус 73-101 градусів.