Наймолодша планета

TW Hydrae - Наймолодша планета

Науковцям з Британії вдалося виявити за межами Сонячної системи планету, що сьогодні вважається наймолодшою з усіх раніше відкритих планет. Вона знаходиться на орбіті зірки під назвою TW Hydrae. Її вік оцінюють в 2000 років. В якості порівняння можна сказати, що приблизний вік Землі, за оцінками вчених, дорівнює 4500 мільярдів років.

Також відомим є факт, що до цих пір не вдавалося виявити жодної планети, як в Сонячній системі, так і поза її межами, віком молодше 100 млн. років. Відкрита планета представляє собою скупчення газу і пилу.

На даному етапі наймолодша планета перебуває на першій стадії свого розвитку. За допомогою потужних радіотелескопів вдалося виявити потужні частинки речовини, з якої, швидше за все, була сформована планета.

Можливо, у далекому майбутньому, ця планета перетвориться на гіганта, який перевищить за своїми розмірами навіть Юпітер. Вчені назвали цю планету TW Hydrae b – на честь зірки TW Hydrae.

Наймолодша планета TW Hydrae b знаходиться в сузір’ї Тельця. Від Землі її відділяє відстань приблизно 523 світлових роки. Вона обертається навколо своєї зірки зі швидкістю 1 оборот за ¾ дня.

Цікавим фактом є те, що неподалік виділяється скупчення незвичайної яскравості. Як стверджують астрономи, це говорить про формування інших планет навколо головної зірки.

1 коментар до запису “Наймолодша планета”