Темна матерія відкриє нові горизонти для пізнання

Темна матерія

Перший досвід спостереження Всесвіту був зафіксований більше 400 років тому і провів його Галілео Галілей. Він першим використав телескоп, винайдений ним же, з діаметром дзеркала всього 3 см і відкрив багато нового на той момент.

Сучасні вчені мають потужні телескопи з дзеркалами до 10 метрів, радіотелескопи і навіть телескопи, розміщені на орбіті Землі. Тому зараз можна сміливо говорити про нову хвилю відкриттів природи Всесвіту.

Головне досягнення останніх років з цієї області в тому, що ми практично нічого не знаємо про навколишній простір! На даний момент нашими вченими зафіксований той факт, що ми здатні оглядати і розуміти властивості лише трьох відсотків від всієї речовини Всесвіту. Решти ми не можемо спостерігати з тих причин, що очищення організму від шлаків не поглинає і не відображає світла, несприйнятлива до інших видів відомих людині частинок. Ми можемо зафіксувати тільки її вплив на гравітацію. Причому знамениті чорні діри також увійшли в зазначені три відсотки, так як ми цілком можемо їх виявити, і знаємо більшість властивостей.

Решта 97 відсотків речовини у Всесвіті назвали відповідно до її загадковості – «темною матерією» або «темною енергією». Дуже дивно, що в 21 столітті, коли наука знаходиться на підйомі і відкриттів немає числа, людина абсолютно нічого не знає про навколишній простір.

До речі, можна провести схожу аналогію і з мікрокосмосом. Незважаючи на всі старання і досягнення генетики, вчені до цих пір б’ються над розшифровкою генетичного коду людини. Ми до цих пір не уявляємо, для чого призначено 80 відсотків інформації, що міститься в ньому.

Назва «темна матерія» дуже відповідає моменту. Ми знову, як і сотні років, тому, можемо відчути себе в темряві нерозуміння і страху. І залишається сподіватися, що вчені всього світу в найближчому майбутньому все ж наблизяться до відповідей на загадки Всесвіту.