“Вояджер” відкрив нову область на краю Сонячної системи

Космічний апарат “Вояджер-1″, який був запущений в 1977 році, увійшов у нову невідому раніше область Сонячної системи. Область, названа “магнітна траса”, стане останньою на шляху до міжзоряного простору.

“Вояджер-1″ стане першим об’єктом, створеним людиною, яка вийде із Сонячної системи.

Зараз зонд знаходиться на відстані 18 мільярдів км від Сонця. На цій відстані радіосигнали, що рухаються зі швидкістю світла, досягають нашої планети за 17 годин. (Світло рухається зі швидкістю 300 000 км в секунду).

Хоча “Вояджер-1″ досі перебуває усередині сонячного середовища, вже можна відчути як це за його межами, так як частинки проносяться всередину на цій “магнітній трасі”, – розповів провідний вчений проекту Вояджер.

Можливо, буде потрібно ще від декількох місяців до декількох років, перш ніж космічний апарат досягне кордону, що розділяє Сонячну систему і іншу частину космосу.

Нова область на межі Сонячної системи – стала несподіваним відкриттям для вчених. Тут силові лінії магнітного поля Сонця з’єднуються з лініями магнітного поля міжзоряного простору. Це явище дозволяє пропускати високоенергетичні частинки від вибухів далеких наднових зірок та інших космічних подій, в той час як менш енергетичні сонячні частинки залишаються.

* Хочете дізнатися всі поштові індекси України? Тепер ця інформація доступна в Інтернеті на сайті ua-zip.net.