Виявлена планета, на якій рік триває 8,5 години

Уявіть собі, що кожен день ви стаєте старшими на 3 роки. Якби ви жили на одній екзопланеті, ви б відчули це на собі. Вчені виявили планету, розміром із Землю, яка обертається навколо своєї зірки всього за 8,5 годин.

Екзопланета, названа Kepler 78b, знаходиться на відстані 700 світлових років від Землі, і у неї один з найкоротших періодів обертання по орбіті. Так як вона знаходиться дуже близько до своєї зірки, температура її поверхні досягає 3000 градусів за Кельвіном або 2726 градусів за Цельсієм. При такому середовищі, поверхня планети, швидше за все, повністю розплавлена, і являє собою величезний бурхливий океан дуже гарячої лави.

Виявити планету було нелегко. Перш ніж знайти супергарячу екзопланету, вчені досліджували більше 150 000 зірок, за якими спостерігав телескоп Кеплер. Зараз дослідники переглядають дані телескопа в надії знайти планету розміром з Землю, яка була потенційно населеною.

Вчені вловили світло, відбите від планети. Вони визначили, що Kepler 78b знаходиться в 40 разів ближче до своєї зірки, ніж Меркурій до нашого Сонця. Крім того, батьківська зірка відносно молода, так як вона обертається в два рази швидше Сонця. Це говорить про те, що минуло не так багато часу, щоб вона встигла уповільнити свій хід.

Також вчені виявили планету KOI 1843.03 з ще більш коротким періодом обертання, де рік триває всього 4,25 годин. Вона знаходиться так близько до своєї зірки, що майже повністю складається з заліза, так як щось інше просто напросто було б зруйновано неймовірними приливними силами.