Знайдена ще одна блакитна планета, і там падає скляний дощ

Астрономи вперше змогли визначити справжній колір планети, що знаходиться за межами нашої Сонячної системи. Вони виявили ще одну блакитну планету, що обертається навколо своєї зірки, яка розташована на відстані 63 світлових років від нас.

Планета, відома як HD 189733b розташована в сузір’ї Лисичка. За допомогою телескопа Хаббла вдалося визначити, що вона має темний блакитний колір. Але цей колір не є результатом того, що там є вода.

Денна температура на планеті складає більше 1000 градусів за Цельсієм, і там йде дощ з рідкого скла, який падає практично горизонтально через сильні вітри, що досягають 7000 км на годину.

“Лазурний колір викликаний не відображенням океану, як на землі, а туманною, вітряною атмосферою, яка містить високі хмари, всіяні силікатними частинками”, – пояснили в НАСА. “Ці частинки в спеку перетворюються на крихітні крапельки скла, які розсіюють блакитне світло більше, ніж червоне.

НАСА та Європейське космічне агентство заявили, що відкрили планету ще в 2005 році, але тільки зараз з’ясували її колір. Вчені визначили, скільки світла відбивається від її поверхні. За допомогою телескопа Хаббла вони спостерігали за планетою HD 189733b до, під час і після проходження повз своєї зірки при обертанні.

Планета є газовим гігантом, як і Юпітер, і обертається дуже близько до своєї зірки на відстані всього 4,6 мільйонів кілометрів. Для порівняння, найближча до Сонця планета Меркурій перебуває на відстані 45 мільйонів кілометрів у найближчій точці.