Не слухай скигліїв, бо вони забирають твою життєву енергію!

Як виявити,що твою енергію відібрали?

Вміння проявляти співчуття і емпатію вважається позитивною якістю. Але важливо виявляти їх правильно. Якщо після розмови з іншою людиною ти відчуваєш себе виснаженим, значить, потрібно задуматися про те, чи не змінити свою поведінку, передає Ukr.Media.

В нашому житті багато проблем. Є вони і у наших близьких і знайомих, і нам часто доводиться вислуховувати скарги на щось або на когось. З одного боку, це природно, людям хочеться якось зняти напругу, виговоритися, і ми їм у цьому сприяємо. З іншого — постійне вислуховування чужих скарг забирає в нас енергію.

Вплив негативної людини

Одні люди розповідають про свої проблеми, щоб отримати підтримку і пораду. А інші — щоб перекинути свій негатив на іншого. Потрібно навчиться розрізняти.

Може бути, люди, що належать до другої категорії, назвуть тебе байдужим егоїстом, коли ти відмовишся йти у них на поводу. Може бути, спробують вселити почуття провини або ще щось неприємне. Не страшно. Компенсацією буде приплив енергії і почуття самоповаги після відмови від токсичного спілкування.

Чому не варто вислуховувати скарги

Бо той, хто тільки скаржиться, нічого не робить для того, щоб змінити своє життя. Йому звично бути в ролі ображеного. Такий у нього психотип, такий світогляд.

Вислухаєш ти його, а чим допоможеш? Нічим. Йому не потрібна допомога, йому потрібно поговорити. А розмова без мети не має сенсу.

Скаржачись, він підсвідомо, а буває, і свідомо знімає з себе почуття провини за свою неудачливость. З такими людьми має працювати фахівець, який вміє впливати на спосіб мислення.

Найбільший негативний вплив на людину надають його власні думки про погане.

Ти ніколи не вирішиш проблему вічно скаржиться, бо він і не має наміру їх вирішувати. Ти ніколи не заспокоїш його душу співчуттям, бо воно йому і не потрібно. Все, до чого він прагне, — знайти звільнення від відповідальності за свою долю. Тобто до неможливого.

Що відбувається з нами, коли ми постійно збираємо скарги

Ми віддаємо енергію в нікуди. Ми хочемо допомогти, але рішення проблеми не приходить. Ми пробуємо знову і знову, і в результаті виснажуємося.

Перші ознаки виснаження

  • Емоційний дисбаланс
  • Складнощі з вирішенням власних проблем
  • Проблеми з концентрацією
  • Поява негативних думок
  • Що ми можемо зробити, щоб не йти на поводу у того хто скаржаться

  • Встановити і зберігати дистанцію

    Можливо, скаржиться спочатку образиться на байдужість. Але насправді, якби кожен перестав вислуховувати його нескінченні розмови про марність буття, йому довелося б нарешті вирішувати свої проблеми, замість того щоб говорити про них, або перестати зациклюватися на поганому.

  • Дати зрозуміти жалующемуся, що нікого призначити відповідальним за те, що відбувається, крім нього самого. Припустимо, ти вислухав людини. Раз так, то не пошкодуй часу ще й на те, щоб сказати йому чесно, що є проблема локальна, на яку він скаржиться, і є більш глобальна, яка полягає в його негативному ставленні до ситуації і до життя взагалі.
  • Не показувати «слабкість». Скаржиться — це маніпулятор. Не показуй йому свою готовність йти у нього на поводу. Так ти погубиш двох — і себе, і його. Негативна діяльність людини, яка тобі скаржиться, так ніколи не припиниться. Виснаживши тебе, він знайде собі іншу жертву.
  • Встановити межі. Попроси його поважати твоє право на особистий простір. А також вибір теми розмови. Ти можеш сказати, що не хочеш розмовляти про "трагедії і біди". Тоді людина змушена буде відволіктися від негативу.
  • джерело

    Оставить ответ

    Вы можете использовать эти HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>