Бажання мати якісь речі робить вас щасливішими, ніж факт володіння ними

В очікуванні зарплати (особливо в довгому очікуванні) вам доводиться економити на всьому і втішати себе мріями про те, що ви відразу купите певну річ, як тільки гроші виявляться у вас в кишені. Безліч речей здаються вам привабливими і абсолютно необхідними, а полиці супермаркетів манять дорогими й улюбленими делікатесами. Полуниця в січні? Побалую себе з зарплати. Справжній італійський пармезан? Мабуть, куплю шматочок на пробу, як отримаю гроші. І новий плейер, кросівки, величезний телевізор, абонемент в спа-салон, і ще …

Здається, що ваші бажання працюють проти вас, змушуючи звертати свою хворобливу увагу на будь-які спокуси. Ви в цьому не самотні. Кожна людина переживає ті ж почуття-просто тому, що мозок насолоджується бажаннями.

Маршал Л. Річінс з Університету Міссурі в своїй статті «Коли хотіти краще, ніж мати» для журналу Consumer Research пише: «Думки про придбання чого-небудь дають вам миттєвий приплив позитивних емоцій, в якомусь сенсі відчуття щастя. Але на жаль, ці емоції недовговічні: вони набагато яскравіші до того, як ви зробите покупку, ніж після того, як ви станете власником.»

Психолог Деніел Гілберт додає:

«Почуття розчарування після покупки чого те, що, як вам здавалося, зробить вас щасливішими, породжує прагнення купити щось ще, і ця нескінченна гонитва створює суспільство споживачів і матеріалістів. Скептики стверджують, що щастя не в грошах – вони неправі. Щастя в грошах, але ви повинні вміти ними розпоряджатися. І перш за все: перестаньте купувати. Витрачайте гроші не на речі, а на придбання нового досвіду – саме він дарує довге і стійке відчуття щастя. Поїздки та подорожі. Знайомства з новими людьми. Освоєння нових професій або хобі. Все це – їжа для розуму і основа емоційної стабільності.»

* А если у вас уже возникло желание стать владельцем бильярдного стола, то сегодня купить бильярдные столы по низким ценам можно даже в Интернете. Например, в сетевом маркете buffalo.ua.

Поділитися новиною з друзями в соціальних мережах:



Залишити коментар