У сусідній Росії більшість геймерів – жінки

Ресурс Mail.ru Group провів дослідження російського ігрового ринку. Деякі факти стали закономірними і цілком прогнозованими. Наприклад, більшість геймерів воліють в якості ігрового інструменту використовувати персональний комп’ютер. На другому місці стоять смартфони та планшети, а третє місце дісталося ігровим консолям. Причому 87% всіх опитаних респондентів приділяють час відеоіграм більше одного разу на місяць. Середній вік опитаної аудиторії склав 33 роки.

Так само ресурс проаналізував динаміку розвитку індустрії. Сегмент онлайн-ігор збільшив свої обсяги в 2,5 рази за останній рік, а офлайн ігри втратили 12%. Сумарне зростання фінансового обороту відеоігор збільшилося в середньому в 1,5 рази. Всього індустрія на російському ринку налічує 1,3 млрд. доларів, причому 900 млн. витрачається на онлайн-ігри, повідомляє http://paintballshop.ua/ua/.

А ось несподіваним фактом, стало повідомлення про те, що зараз більшість геймерів належать представникам прекрасної статі. Якщо висловлюватися мовою цифр, то 54% геймерів – дівчата і 44% – хлопці. Причому жіноча аудиторія воліє браузерні ігри, а сильна стать воліє клієнтські.

Як ставитися до цього не зрозуміло. Ігрова залежність як не крути має місце. Може краще замість цього вибрати щось якісне, що дійсно приносить задоволення?

Поділитися новиною з друзями в соціальних мережах:



Залишити коментар