За допомогою деяких ароматів можна примусити людей купувати дорогі речі

Маркетологи всього світу намагаються знайти все нові й нові способи впливу на покупців, щоб ті витрачали більше грошей у магазинах.

За вирішення цієї проблеми взялись також і вчені. Вони виявили, що аромати “теплої” групи, наприклад, запах кориці, можуть спонукати покупців купувати досить дорогі речі. Це пояснюється тим, що коли люди, які перебувають у приміщенні магазину чи торгівельного центру, починають вдихати приємний “теплий” аромат, то вони відчувають себе досить розслаблено. При цьому значно знижується рівень критичності відношення до того, що відбувається навколо. Слова продавця, який пропонує той чи інший товар, сприймаються не зовсім об’єктивно. В цьому випадку покупець може придбати дорогі речі для того, щоб підкреслити свій статус, підвищити себе в очах консультантів та інших покупців.

Відтепер торгівельні центри можуть взяти на озброєння новий метод впливу на покупців. Хоча продуктові супермаркети вже давно освоїли подібні хитрощі. Наприклад, повітря в приміщення торгового залу ароматизують запахом шоколаду чи випічки, внаслідок чого покупці кладуть до корзин набагато більше товару, ніж передбачали заздалегідь. Тому відвідувачам магазинів варто бути уважними та слідкувати як за своїми діями, так і за відчуттями та намірами.

Поділитися новиною з друзями в соціальних мережах:



Залишити коментар