Машина часу: найближче майбутнє автомобіля

Як зміняться сучасні чотириколісні засоби пересування до 2020-го року?

Голосовий контроль пропонується як опція. Водій, не відриваючи рук від керма і очей від дороги, може відповісти на дзвінок, включити кондиціонер або задати навігації адресу.

Wi-Fi поступово перетворюється на елемент безпеки – з цього року в Європі вводиться стандарт Automotive WLAN (WLAN 802.11p), за допомогою якого в майбутньому автомобілі будуть обмінюватися інформацією і раніше дізнаватися про маневри один одного. Поки ж ця опція порадує наявністю інтернет-радіо, а також Facebook і Twitter на екрані бортового комп’ютера. На жаль, на новому автомобілі Лада Калина 2 цього не передбачено.

Ксеноновим фарам вже 21 рік – саме час йти на пенсію. Ксенон в 10 разів менш економічний, ніж світлодіоди, і не такий зручний, як матричні LED-промені, які можуть вибірково висвітлювати тільки те, що потрібно. Вони, наприклад, висвітять знаки і пішоходів на узбіччі, але не будуть сліпити машини, що їдуть назустріч (фара просто вимкне спрямований на них сегмент). Друга новина зі світу «розвинених ліхтарів» – лазерні задні противотуманки. Лазер дає можливість створювати більш чітко спрямоване (не розвіяне) світло. В даному випадку він буде направлений вниз, формуючи в тумані червоний трикутник позаду машини. До речі, BMW збирається і передні фари робити лазерними. Судячи з того, що лазерне джерело світла в 100 разів менше світлодіодного, оптика займатиме менше місця і майбутні BMW зможуть ще сильніше «примружитися». Але такі фари не передбачені ні на Калині 2 універсал http://ladakalina-2.com/lada-kalina-2-universal.html, ні на Калині 2 хетчбек http://ladakalina-2.com/lada-kalina-2-xetchbek.html, які доступні за ціною для багатьох громадян нашої країни.

За кермом у тебе є прекрасна можливість відчути себе носорогом, адже твоя крайня передня точка виявляється в тому чи іншому місці куди раніше, ніж очі. Класичний випадок – виїзд на дорогу з арки. Audi вирішує проблему радарами в бампері, які покажуть, чи немає праворуч або ліворуч машин. Ті ж самі радари підкажуть, що не варто відкривати двері, якщо в них може врізатися автомобіль, що їде слідом.

Вчимо слово «рекуперація» – все більше машин збирають енергію гальмування. Енергія ця пригодиться, адже і система «старт / стоп», яка глушить мотор на світлофорах і в пробках, теж переповзає в список базового оснащення навіть недорогих машин. А коли мотор вимкнений, щось же повинно живити кондиціонер, пічку і магнітолу. Все це – заради зниження витрати палива на 10%.

Поділитися новиною з друзями в соціальних мережах:



Залишити коментар