Мобільні технології приходять в туризм

Мобільні технології

Мобільні технології

Сьогодні мобільний телефон представляє собою не просто засіб зв’язку, але ще й досить ефективний канал продажів ряду туристичних послуг і продуктів. Якщо соціальні медіа вже добре себе зарекомендували в якості ефективного маркетингового інструменту, то мобільний Інтернет – чергова технологія, вивчення і впровадження якої необхідне для того, щоб не відставати від конкурентів завтра.

Так, в рамках невеликого дослідження, проведеного компанією Amadeus серед 2719 представників туристичної галузі з різних куточків планети, з’ясувалося, що в найближчому майбутньому саме мобільні технології нададуть найбільший вплив на способи пошуку і бронювання подорожей, принаймні до такої думки схиляються 32% респондентів.

Крім того, мобільні технології з непоганим відривом потіснили широко популярні соціальні мережі (26%). А всього 22% респондентів сказали, що бронювання подорожей буде проходити в Інтернеті на основі відгуків користувачів. При цьому фахівці компанії Amadeus говорять, що эпицентр не витіснить Web 2.0 технології, а просто інтегрується з ними, що стане додатковим джерелом доходу для туристичних компаній.

Думка Amadeus підтверджується висловлюваннями представників туристичного бізнесу. Наприклад, 30% опитаних топ-менеджерів туристичних компаній заявили про те, що використання мобільних технологій тільки сприятиме зростанню лояльності серед клієнтів в середовищі Інтернет.

Поділитися новиною з друзями в соціальних мережах:



Залишити коментар