Найшвидша «зимова» залізниця введена в експлуатацію в Китаї

Найшвидша у світі залізниця в районах з низькими температурами введена в експлуатацію в північно-східному Китаї. Вона з’єднує міста Харбін (пров. Хейлунцзян), Чанчунь (пров. Гирін), Шеньян і Далянь (пров. Ляонін). Взимку в цих місцях нерідкі снігові бурі, а температура повітря опускається до мінус 40 градусів Цельсія.

За даними китайських ЗМІ, нова магістраль перевершила за своїми характеристиками всі швидкісні залізниці північних широт: їх довжина до теперішнього часу не перевищувала 700 кілометрів, а максимальна швидкість поїздів на найшвидшій гілці, що сполучає Москву і Санкт-Петербург, складає близько 250 кілометрів на годину. З Харбіна в Далянь і назад поїзди будуть переміщатися зі швидкістю не менше 300 км / год, і найдовша подорож на такому поїзді займе всього три години. Відстань між цими містами по прямій – близько 840 кілометрів, а довжина самої лінії дорівнює 921 км. Втім, з початком регулярного руху влада розраховує обмежити швидкість з грудня по березень до 200 км / год.

На магістралі курсуватимуть 134 поїзди CRH380B, кожен з яких розрахований приблизно на 500 пасажирів. Нестачі в охочих зробити подорож, по всій видимості, не спостерігається: перший рейс з Шеньяна вирушав «під зав’язку».

Нова залізнична траса пролягає через міста, що представляють собою стару промислову базу північно-східного Китаю: в провінції Хейлунцзян зосереджена хімічна промисловість, в Гирина – виробництво автомобілів, у Ляонине – важке машинобудування, а Далянь є важливим морським портом. І як офіційні особи, так і рядові громадяни бачать в новій транспортній артерії значний потенціал поновлення цього регіону. Так, пасажир Чжань Хунге зізнається, що купив квиток у тому числі і з патріотичних почуттів.

За матеріалами: news.xinhuanet.com

Поділитися новиною з друзями в соціальних мережах:



Залишити коментар