Як дізнатися настрій людини за кольором одягу? Трюк, яким користуються психологи!

Корисна стаття!

Маніпулювання стало частиною взаємин. Ми маніпулюємо з допомогою слів, вчинків, запахів, смаків, форм і особливо з допомогою кольору, оскільки він впливає через самий потужний орган сприйняття інформації. Маркетологи, психологи і навіть вчені давно вивчають і аналізують вплив кольору на людей.

Творці реклами і сайтів маніпулюють свідомістю споживачів з допомогою кольору. Наприклад: кнопки оплати частіше зелені, так як цей колір викликає довіру, а червоні вже не застосовують, оскільки вони викликають почуття тривоги. Ці ж прийоми ми використовуємо в повсякденному і діловому житті, не усвідомлюючи цього. Впливаємо на себе і оточуючих, вибираючи той або інший колір, тим самим видаємо оточуючим свої потреби. Знаючи потреби, легко підібрати тему і слова, які вплинуть на результат переговорів. Спостерігайте за колірними пріоритетами співрозмовника.

Співрозмовник в червоному — недолік уваги

Готуйтеся багато слухати. Робіть компліменти. Вашим проектом він зацікавиться в тому випадку, якщо це можливість показати себе.

Співрозмовник в синьому — у пошуках рішень

Улюблений колір професіоналів. М'яка хвиля синього кольору заспокоює розум і допомагає сконцентруватися. Так що сміливо обговорюйте цифри і схеми, говоріть коротко і конкретно, давайте факти.

Співрозмовник в жовтому любить спілкування

При зустрічі з любителем сонячного кольору, сміливо розраховуйте на доброзичливе спілкування. Розмовляйте про творчі ідеї. Але якщо він жовтий поєднує з чорним кольором — побережіться, настрій у нього вкрай мінливий.

Співрозмовник в зеленому прагне до гармонії

Якщо людина любить носити зелене, це говорить про воління до спокою. На розважальні заходи його не заманиш, а ідея провести спокійний вечір в затишній атмосфері йому сподобається. У переговорах з такою людиною стримуйте бурхливі емоції, говоріть спокійно і неквапливо.

Співрозмовник у фіолетовому — у пошуках сенсу життя

Любителі фіолетового кольору люди духовні, наповнені і самодостатні. Вони люблять копатися у власному внутрішньому світі. З такими людьми добре обговорювати теми духовного розвитку та пошуку сенсу життя. Також вони з задоволенням проведуть час у бесідах про екологію думки, харчування та навколишнього середовища.

Співрозмовник в помаранчевому — прагнення до радості й задоволення

Сміливо піднімайте теми фізичного комфорту — їжі, тепла, житла і т. д. Але якщо співрозмовник поєднує помаранчевий з чорним, його хвилюють теми прикростей і неприємностей.

Співрозмовник в рожевому – прагнення до м'якості і продовження роду

Такі люди романтичні і злегка літають в хмарах. Дівчині в «рожевому-рожевому» факти і цифри не потрібні, тільки захоплюючі історії.

Співрозмовник в чорному – тяга до домінування

У бесіді важливо створити ілюзію підпорядкування. Обов'язково згадайте, що без нього нікуди і ніяк. Не любить розповіді про чужі яскраві подіяї, подорожі «Не вантажте радістю своєю».  Вони не готові приймати нове і творче.

Співрозмовник в коричневому – в пріоритеті стабільність

Таку людину цікавлять люди тверді, надійні та вірні. Пропонуючи проект, говоріть про відсутність ризиків, довгострокових і стабільних відносинах.

Співрозмовник в білому – прагнення бути особливим

Готові обговорювати теми змін, готові навчатися, тільки руками їх краще не чіпати, вони не просто так наділи біле і в даний період свого життя вони не налаштовані на «обнімашки» з малознайомими людьми.

Співрозмовник в сірому – усамітнення

Якщо в гардеробі переважають «50 відтінків сірого, то на даний період часу у господаря легка депресія, «сплячий режим», у нього недолік енергії. Інтенсивне використання сірого вказує на підозрілість і страх викриття. Не задавайте свої питання.

Одяг це наша упаковка – підбирайте колір упаковки так ретельно, як ніби ви маркетолог найголовнішого продукту в світі! І цей продукт – ВИ.

Колір одягу дуже важливий, він навіть мертвих робить живими. (Айріс Апфель)

джерело

Оставить ответ

Вы можете использовать эти HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>